Δοκίμασε το Orbi χωρίς χρέωση για 1 μήνα

Extra

Έως 50
Τιμολόγια/ Αποδείξεις κάθε μήνα

Υποστήριξη Αιτημάτων
11€ /μήνα

Unlimited

Απεριόριστα
Τιμολόγια/ Αποδείξεις κάθε μήνα

Υποστήριξη Αιτημάτων με προτεραιότητα
19€ /μήνα

Starter

Έως 5
Τιμολόγια/ Αποδείξεις κάθε μήνα

Υποστήριξη Αιτημάτων
7€ /μήνα
Δοκίμασε το Orbi Δωρεάν

Σε όλες τις συνδρομές έχεις:

  • Eξειδικευμένες αναφορές φορολογικών υποχρεώσεων
  • Διαχείριση oικονομικών
  • Διαχείριση επαφών και πελατών
  • Διαχείριση έργων
  • Οργάνωση χρόνου με ραντεβού, εκκρεμότητες και υπενθυμίσεις
  • Οργάνωση των δεδομένων με κατηγορίες (Tags)
  • Εύκολη εισαγωγή επαφών από email και κινητό
  • Μαζική εξαγωγή δεδομένων και αρχείων
Τι περιλαμβάνει η Δοκιμαστική περίοδος του 1 μήνα;

Για τον 1 μήνα της δοκιμαστικής περιόδου μπορείς να χρησιμοποιείς δωρεάν την πλήρη λειτουργικότητα της υπηρεσίας Orbi, χωρίς κανένα περιορισμό στον αριθμό των παραστατικών που μπορείς να καταγράψεις ή να εκδώσεις.

Πώς διαφοροποιούνται οι Συνδρομές στο Orbi;

Όλες οι συνδρομές του Orbi περιλαμβάνουν την πλήρη λειτουργικότητα της εφαρμογής. Αυτό που τις διαφοροποιεί είναι μόνο ο αριθμός των τιμολογίων και αποδείξεων τα οποία εκδίδεις ή καταγράφεις για τις πωλήσεις των προϊόντων σου και την παροχή των υπηρεσιών σου στους πελάτες σου κάθε μήνα.

Τι συμβαίνει όταν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος του 1 μήνα;

Μετά το τέλος της δοκιμαστικής περιόδου μπορείς να επιλέξεις μία από τις τρεις συνδρομές, αν θέλεις να συνεχίσεις με το Orbi. Διαφορετικά, κατά την είσοδό σου στην εφαρμογή, θα ενημερώνεσαι μόνο για τις επιλογές που έχεις, δηλαδή να διαλέξεις συνδρομή και να συνεχίσεις την χρήση του Orbi ή να πάρεις αντίγραφο των δεδομένων σου.

Χρειάζομαι περισσότερα τιμολόγια και αποδείξεις. Τι πρέπει να κάνω;

Έχεις την ευελιξία να αλλάζεις συνδρομή όποτε θέλεις έτσι ώστε να προσαρμόζεις το κόστος και τη χρήση της υπηρεσίας στις ανάγκες της δουλειάς σου. Αλλάζοντας συνδρομή, θα χρεωθείς  τη χρηματική διαφορά μεταξύ της συνδρομής που έχεις και αυτής που θα επιλέξεις. Άμεσα θα έχεις τη δυνατότητα για περισσότερα τιμολόγια και αποδείξεις μέχρι το τέλος της συνδρομητικής περιόδου (π.χ. 5/8 – 5/9). Στην επόμενη ανανέωση της συνδρομής σου θα χρεωθείς με το πλήρες ποσό της νέας συνδρομής.

Τι γίνεται αν θελήσω να σταματήσω τη χρήση της υπηρεσίας;

Αν θέλεις να σταματήσεις να χρησιμοποιείς την υπηρεσία μπορείς απλά να σταματήσεις να πληρώνεις. Σ’ αυτήν την περίπτωση θα μπορείς να μπαίνεις στην εφαρμογή μόνο για να βλέπεις τα δεδομένα σου ή θα μπορείς να τα κατεβάσεις τοπικά στον υπολογιστή σου.

Πώς χρεώνομαι;

Επιλέγοντας τη συνδρομή που θέλεις, θα σου ζητηθεί να πληρώσεις χρησιμοποιώντας την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα σου. Για να μη χρειάζεται να ανανεώνεις τη συνδρομή σου κάθε μήνα, χρησιμοποίησε τη δυνατότητα για πάγια εντολή, ώστε να  χρεώνεται αυτόματα η κάρτα σου με την εκάστοτε αξία της συνδρομής.

Χρειάζομαι κι άλλη βοήθεια. Πού μπορώ να κάνω ερωτήσεις;

Στο Κέντρο Υποστήριξης του Orbi, εκτός από το έτοιμο υλικό σε μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων, αλλά και σε μορφή video, υπάρχει η δυνατότητα να στείλεις Αίτημα υποστήριξης με την ερώτηση σου στην ομάδα του Orbi.

Τι είναι η Υποστήριξη αιτημάτων με προτεραιότητα;

Κατά την Υποστήριξη αιτημάτων με προτεραιότητα απαντάμε κάθε Αίτημα μέσα στο χρονικό διάστημα της μιας (1) εργάσιμης ημέρας. Οι εργάσιμες ημέρες και ώρες για την υποστήριξη του Orbi είναι Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 με 17:00.

test